Merhaba sevgili anneler kızım olduğunda başta biraz denedim ama almayınca çok uğraşmamıştım. 2,5 yaşında hala uykuya geçişte zorlanır, ayakta sallanır. Şimdi oğlum oldu 2 aylık çoğunlukla emzik alıyor ve sanki uykuya geçişini kolaylaştırıyor. Sizin bu konuda tecrübemiz ve fikriniz nedir? Ona göre devam ettireceğim oğluma☺️