Nlyckmk Ikrazumra19 bizim doktorumuz 0-6 ay calpol 6. Ayından sonra pedifen diye önermişti birde calpolun daha kücük ay aralıgında kullanıldıgından etkisi de icindeki maddelerinde en az zararlı oldugu söylemişti yani kısaca hamilelere verilen parol gibi etkiside dolven ve pedifene göre düşük demişti bana
Nlyckmk Ikrazumra19 buna bakarak bence dolven verilmeside uygun calpolu dogduktan sonra herhangi birşey oldugunda öneriyolar yani. Birde bir calpol bir dolven verilmesi önerilmiyo calpolle başladıgında ateş düşmüyosa sonra dolvenle veya pedifenle devam etmek gerek bidaja calpol vermenin anlamı yok
Ikrazumra19 Nlyckmk haklisiniz tsk ederim acilde ki doktor donusumlu dedi ama dolven vermek daha mantikli
Sonsuzmutluluk Ikrazumra19 verebilirsiniz ama dönüşümlü olayına bazı doktorlar karşı vericekseniz tek bir ilaçla devam edin 6 saat arayla dönüşüm yapmayın çoğu doktor dönüşümün zararlı olduğunu söylüyor
Avarebum Ikrazumra19 benmki 1 buçuk yaşında doktor hastanede yatirdigimida dönüşümlü olarak calpol ve dolven verdi
jap Ikrazumra19 çoğu doktordan dönüşümlü vermeyin calpol verdiyseniz 4-6 saat sonra tekrar calpol diye duydum
Ikrazumra19 jap ben de bunu ilk defa duydum bizim doktorumuz donusumlu verin dedi ama tereddutte kaldim simdi
Nlyckmk İnstagramdaki ali fuat serpen çocuk doktoru dönüşümlü verilmemesi gerektiğini söylüyo hatta videosu var bunla ilgili calpolle başlayıp ateşi düşürmüyosa diğer şuruplara geçilmesini öneriyo sanırım her doktorun yöntemi farklı