Merhaba anneler. 16 aylik kizim var. Topuk kaninda kistik fibroz degerleri yuksek ciktigi icin 2 yaş a kadar takip denildi. Duzenli bi sekilde kontrollere gidiyoruz. Her gittigimizde kakasi yagli cikiyor. En son ki gittigimizdede bogaz kulturunde ureme var diyerek genetik test istediler sonuc bekliyoruz. Bebegine kistik fibrozsiz tanisi konulan anneler hangi tahlillerde ogrendi merak ediyorum. Korkuyla sonucu bekliyoruz. Fiziksel olarak gelisiminde vs hic bi sorun yok. Tek sorun tahliller. Cevap veren herkese tesekkurler simdiden