betulbusra benimkide philipsin bineromunu seviyordu birden bire soğudu ondan farklı biberonu gayet iyi alıyor ama ondan nefret etti diş kaşıyo sadece amaçla kullanıyor. sen de farklı bir markaya geçebilirsiniz. nuk markasınınki anne memesine en yakını bence , zaten oğlumda omu sevdi