Esra43 Bebeğim 2 aylık ve yüzünde böyle şeyler çıktı nedir sizce bilen yada yüzünde buna benzer şeyler çıkan var mı [url=https://hizliresim.com/YNl4cP][img]https://i.hizliresim.com/YNl4cP.jpg[/img][/url]
Esin12121212 Esra43 yediklerine dikkat et sut alerjisine benziyor bu ara biraz sut ve sut ürünlerinini kes gecicektir
Sehererkul Esra43 merhaba benim oglumdada vardı ama sadece yanağında naparsam yapım geçmedi sonra biri bana Bioderma atopik ciltler için krem önerdi bı doktor hicbirseyi kalmadı çok şey denemiştim eğer geciremezsen kullanmani tavsiye ederim krem çok güzel
Sehererkul Esra43 atoderm intensive baume adida baktım halada nemlendirmek için kullanırım kasintisini kuruluğunu da alır bu arada araştırırsiniz sizde😊
Elifim61 Esra43 Bebeklerde olabiliyormuş doktorların söylediği. Benim oğlumda var maalesef genelde eklem yerleri ve yüzünde oluyor. Son zamanlardada sadece yüzünde 3-4 defa gittim bu sebepten doktora krem harici bir çözüm bulunamadı. Sadece 1-2 yaşından sonra geriler dediler bana.
Leylamoms Kızımda da var bir egzama çeşidi ayrica yoğurt alerjisi var yediğinde daha da artıyor. Biz minidolin ve mustela kullanıyoruz kremleri kullanmaya başladıktan sonra tamamen geçti arada sürmeyi unutursam artıyor hemen bol bol nemlendirmeniz gerek