Bizim gece uykumuz o kadar güzeldi ki gece sadece 2 kere kalkardı emer uyurdu, şimdi ise sabaha kadar nerdeyse saat başı ayaktayız ve her uyandığında memeye vermemek için direniyorum ama yok bir türlü uykuya döndüremiyorum artık bebeğimde çok rahatsız bu durumdan uykusu hiç kaliteli geçmiyor. Neler yapabilirim nasıl eski düzeni otutturabilirim bilmiyorum. Var mı aranızda tavsiye vericek olan 🤷♀️