Bebeğim doğduğundan beri gazını emerek tuvaletiyle çıkarıyor çoğunlukla, artık 3 aylık oldu kendi başına biraz biraz çıkarmaya başlamıştı son 1 haftada ne olduysa şimdi yine gazı olduğu zaman emmek ve emerek çıkarmak istiyor, sakinken masaj yapıyorum hiç de etkili olmuyor hatta durduk yere rahatını bozmuş oluyorum bazen 😩 sonra yine emmeye dönüyoruz çünkü banyo da yaptırsam hareket masaj da hiç bir işe yaramıyor, neden bu şekilde ilerliyoruz artık çözüm bulamıyorum. Bir fikri olan var mı?