Selam sezeryanla yeni doğum yapmış annelere bi kaç sorum olacaktı. Anneler ben 2 ay önce doğum yaptım sezeryan ile fakat bi kaç gündür sıvı şeklinde çok akıntım oluyor iç çmaşırımı eşofmanımı ıslatacak şekilde bu durumu yaşayan veya sebebini bilen var mıdır acaba ? Yardımcı olursanız sevinirim