😄 aynen bende fiks sabah 7 3 yaşında bir kızım var onda çok uyku sorunu yaşadım simdi 8 aylık bir kızım daha var çok zıtlar 2 numaram çok güzel uyuyor du ama 1 aydır oda geceleri uyumaz oldu şimdi ablası ben o sabaha kadar oturuyoruz öğlene doğruda kalkıyoruz büyük.kızımla ama ufaklık akşama kadar yatıyor akşamdan sonra gece 01.30 da yatıyor gece 4 de kalkıyor dış cıkarmadan kaynaklı diye düşünüyorum artik hayırlısı ömür böyle biter mi yoksa düzelirler mı Allah bilir işte analar çeker yükü die boşuna dememişler