Mervekcblkn Kızlar bebeği korona geçiren var mı ? Belirtileriniz ne oldu nasıl anladınız benim kızımda ateş dışında belirtiler var ateş düşürücü veriyorum belki o yüzden ateşi çıkmıyor hastahaneye götürsem mi bilemedim
prensinveannesininguncesi Mervekcblkn ateşi olmuştu bir de çok huzursuzdu tabi ki götürün hasteneye biz götürmüştük doktor iyi ki getirdiniz dedi. Ciğerlerine inme ihtimali varmış Allah korusun.Hadtanefen de korkmayın serum veriyorlar .Antibiyotikle birlikte hemen iyileşiyor 🌸
mutlukalp21 Mervekcblkn bende çok korkuyorum daha 2 ay 9 günlüğüz. Eşim covid pozitif ben daha test vermedim 2 gün oldu 2 gecedir ateş olculyorum her dk inşallah bebeğime geçmemiştir. İnşallah sizinde sbebeginiz sağlıklıdır. Sağlık ocağında ateş ishal öksürük oluyor dediler.