Zynp
Diş buğdayınızı nasıl yaptınız hanımlar ? Kaç kişi çağırdınız mesela ? Hoca falan çağırdınız mı ? Ben kendi aramızda kalabalık olmadan yapılsın istiyodum kaynanam sağolsun bütün mahalle komşularını çağıracak gibi artı akrabaları falan ev dolacak taşacak,olmadı koridora oturturuz odaya sığmayanları,olmazsa aşağı kata benim eve alırız insanları falan diyo sinir oldum iyice,ben bu kadar insanı nasıl ağırlayacam ikramlık şeyler yapacam hiç düşünmüyo anlattım da olsun çağıralım biz,gelmeyen falanda olur diyo,soğudum iyice,halbuki ne hazırlıklar yapmıştım siparişler vermiştim en fazla 15-20 kişi falan gelir diye düşünüyodum bu gidişle 35 belki de daha fazlasını bulacak gibi çoluk çocuğu hiç saymıyorum bile 😡