MustafaEmir benim Kızımın inek sütüne alerjisi olduğu İçin raporlu bir mama kullanıyoruz.
Kullanmış olduğumuz mama alerjik bebekler kilo alamayan bebekler vb kullanım İçin uygundur yazıyordu. Alerjik bebeklerde kilo alımında sıkıntı oluyormus ezbere konuşmak istemem ama böyle okumuştum bir yerde