Kızlar belki aranızda bilgi sahibi olan vardır bundan 1 bucuk sene önce saçlarıma kına yakmıştım ve bi kaç ay sonrada ombre yaptırdım ama turunculaşınca kötü oldu saçlarım ve bi kaç ay gecti diplerimde baya akmıştı sacımı kestirip koyu kestaneye boyadım 4 5 ay oluyor boyayalı şimdi tekrar ombre yaptırmak istiyorum yani soguk sarı yaptırıcam sizce olurmu tekrar kararsızım kuaför deneme paketi atıcak ilk başta ona göre yapıcak cokta yaptırmak istiyorum olurmu olmazmı kararsız kaldım😥