Oğlum 17 aylık 8 dişi var. Hala ona cazip gelen şeyleri ağzına götürüyor çoktan bırakması lazım değil mi. Ben hep diş diye düşünüyorum ama bilemedim. Mesela montessori aktivitelerinde bu ayda makarnaları çubuğa geçirme yapmışlar. Ben önüne koysam makarnalar ağıza gider yüzde yüz. Tabi eskisi gibi çok ağzında tutmuyor ama yinede ufak parçalı şeylerden hala korkuyorum. 😔 Bu aylarda bi şeyleri ağzına atıyor mu hala minnoşlarınız🤷