AzraMira_ Merhaba, 6 aylık kızlarıma fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum. Önereceğiniz bir yer var mı acaba? Şimdiden teşekkürler 😊
Aise_35 AzraMira_ Buca da Görkem var . Görkem toksoy pişman olmazsın gittiğine. İzmir’e gidince bende Görkeme gidicem yıllardır da tanırım onu gerçekten buca’nın 1 numarası
izmir3535 AzraMira_ gazirmirde bensufotogrscilik var.asiri memnun kaldim.bebegime kendi cocugu gibi sicak davranan bir kadindi.konseptleride cok guzel😊
Taze1mom Bebekfotografcısıdamla biz yenidoğan çekiminde tanıştık çok memnun kaldık diş çıkınca diş çekimi yaptırdık şimdi 1 yaş planı yapıyoruz istanbulda merkezi bir yerde ve fiyatları çok uyguunn tavsiye ederim🥰