Metehanbeysmom Kızlar elimde 1 numara (20-30adet) 2 numara (50 adet) bebek bezi vardır. 1 ve 2 numara paketinden çıkarıp dolaba dizdim 1 numara biraz kullanıldı ve bebeğimde pişik yaptı 2 numara hiç kullanılmadı ama paketsiz dolaba dizildi. İlgilenen olursa