Esraea Pişik sandım geçer diye düşündüm 10 gün oldu geçmedi araştırma hast götürdüm pişik olabilir mantar olabilir enfeksiyon olabilir tahlil istediler ama idarını poşete değil de beze yaptığı için tahiliş yapamadık travazol krem verdi kullanıyorum faydası olmadı henüz 😒 derisi soyulmuş gibi kanıyo 😞😞ne yapmam gerek ıslak mendille siliyorum ağlıyo yıkıyorum ağlıyo sızlatıyo sanırım 😒
EsofmanliSevketHoca Esraea Islak mendili hiç sürme pamukla temizle, oksizinc çinko oksit kullanmalısın, mantara çok iyi geliyor, elinden geldiği kadar da açık kalsın altı, geçmiş olsun..