Ben haziranda dogum yaptım 40 çıktı 1 aylik igne olmaya başladım. Gecen ay da adet oldum, igne zamanım geldi. 1 aylik igne kalmamış mecburen 22 şubat günüydü 3 aylik igne oldum. Ama adet hala olmadım. Igne mi yapıyor böyle? 1 aylik olan da hic gecikme yaşamamıştım. Duzenli vurulup da 3 aylik iğneyle hamile kalan var mı?