Kızlar 48 gün oldu doğum yapalı doğumdan önce 5-6 tane çatlağım vardı ne alaka bilmiyorum ama doğumdan sonra fena çatlak oluştu bi kenardan bi kenara komple boy boy kırmızı kırmızı çatlaklar oluştu. Hala oluşmaya çalışıyor aşırı kaşıntı oluyor. Neler kullandınız ? Var mı bi çözümü ? Yoksa artık ömür boyu çatlak mıyım ☹️ Daha 22 yaşındayım ama kendimi plajda bikini giyen 65 üstü bayanlar gibi hissediyorum. Birde o sezeryan sonu göbek kaldı bende. Nasıl gider ? Yoksa oda mı kalır artık ☹️ Vücudumdan nefret eder oldum. Bişeyler için çok mu geç kaldım ?