Benim bebeğim alerjik bebek. Anne sütü + 1 öğün alerjik mama ilerliyorum. 6. Ayda tadım yaptım. Süt alerjmzde geçti. 5.ayda kendim açmıştım diyetimi doktorumun tavsiyesiyle. Egzama ve kan olmadığı müddet gaz olsa dahi ye alışacak demişti çok şükür öyle oldu..
Kilosunu doktorunuz sıkıntı etmiyorsa normal ise kafanıza takmayın. Ben hic kasık maması vermedim. 7.aya öğünlere gececeğiz.