themaths
Bebeğim 48 günlük doğru düzgün emmedi ilk bir hafta sütüm gelmedi sonrada biberona alıştı hiç emmedi evde sagiyirdum ama çok az geliyordu.sonra hic gelmedi.Hastane tipi makineyle sağım bugün resmen küçük küçük süt kurusu çıktı ya bir tuhaf hani pihtiladirda kalır ya kan aynı sütte çıkınca öyle olur göğüs ucumda.sütüm olmayacak mı? Sagsam sürekli gelir mi? Başına böyle birşey gelen var mi