mrvcr kızlaar kullanan var mı? memnun musunuz? çok uğraştırıyor mu, yoksa gerçekten çok mu kolay?? misal ben maşa yaparken çok zorlanıyorum. bu aletle ben bile kolayca saçıma istediğim şekli verebilir miyim?
gozdesh mrvcr sadece marka satıyor bence fiyatın performansı karşıladığını düşünmüyorum. Yaptığı bukleler hiç hoş durmuyor bana göre. Bende almayı düşüp araştırınca vazgeçtim. Babyliss aldım çok memnunum.
mrvcr Simiyy 4.500 lira şu anda. videoları falan izledim niyeti bozmak üzereyim 😱 Allahım sen koru 🙏😬
mrvcr gozdesh ya benim saçlarım röfleli normal maşalar canına okuyo 😔 aslında asıl derdim fön kısmı. düzleştirici fön gibi olmuyo ama bu sanki kuaförde fön çektirmiş gibi. bilemiyorum şeytana uymak üzereyim 🤦♀️
gozdesh mrvcr bende düzleştiricinin düzleştirmesini seviyorum fön saçımda asla durmuyor ve kabarıyor. Tabii saçınızın yapısını siz biliyosunuz o yüzden sizin kararınız 🌸