Merhaba anneler oğlum 35 haftalık ama 30 haftaya uyumlu ölçülerde doğdu 1480 gram. Doğduğunda baş ölçüsü 28 cm di boyu 42 cm kilosu 1480 di. Şimdi düzeltilmiş 6 aylık boyu 58 cm kilosu 4200 baş çevresi de 34.5 cm. Sorum şu ki başı az mı büyümüş 6 ayda toplam 6.5 cm büyümüş vücuda bakınca vücud 2 aylık bebek vücudu gibi olduğu için başı vücuduna göre orantılı duruyor ama ayına göre hesap yaparsam kafası çok küçük kalıyor başına böyle birşey gelip 2 yaşına kadar baş büyümesi devam edip anca toparlayan oldu mu. Motor gelişimi 6 aya uygun herşeyi ama vücud 2 3 aylık bebek ölçülerinde. Nöroloji doktoru tomografi çektirdi sonuç temiz çıktı takip edelim dedi sendromik bir bebek olabilir dedi sorunca da çok açıklama yapmadı.bu ne demek acaba sendromik bebek demek. Sonra diğer 7 yaşında kızımı görünce onda bı sorun yok demi dedi hayır dedim o zaman 1 yasa kadar takip edelkm dedi. Başına böyle bı durum gelen var mi