Merhaba benim kizim 9 aylik.kontrol icin saglik ocagina gittik hemsire bana kizinin bas cevresi 3 ayda büyümüs bi doktora göster dedi,bizde ertesi sabah doktora götürdük,doktor birden"bakislari degisik dedi iste bas cevresi büyük dedi nörolajik bi durum var dedi bizi beyin doktoruna yönlendirdi emar cekelim dedi.beyin doktoruna gittik.oda bakislarinda bi anormallik görmedim ben dedi ama bi emar cekelim yinede dedi.bize 1 ay sonrasina randevu verdiler.cok tedirginim böyle bisey basiniza geldimi lütfen yardimci olun