NidaA Hanımlar 2 aylık bebegim var korona oldum ve korona oldugumu bilmedigim için emzirdim bebegimi bugün test yaptırdım pozit olduğumu ögrendim bebeğime bişi olur mu çok korkuyorum
Morfrenk NidaA emzirdiğiniz için bir şey olmaz emzirmeye devam edin ama maske takın temas etmeden önce ellerinizi kollarınızı yıkayın güzelce, geçmiş olsun.
tavsaninannesi NidaA maskeyle emzirmeye devam edebilirsiniz el hijyenine dikkat etmelisiniz bişey olmaz inşAllah arkadaşımda doğum sonrası korona oldu emzirdi ama maske takarak
dominantteyze NidaA hiçbirşey olmaz emzirmeye devam edin sakın bırakmayın sütünüzle geçmez onda olsa dahi bebeklere hiçbirşey olmuyor allahın izniyle
ikitostikannesi NidaA bugün bende pozitf olduğumu öğrendim okumustum bol bol emzırın dıye ınsallah atlatıcaz bugunlrı ama cok korkuyorum 😔