AlparslanveAnnesii Kızlar buraya resim atmasını bilmiyorum ama yaklaşık bi haftadır oğlumun sırtı bazen kızarıyor pul pul oldu derisi çok sert losyon filan sürüyorum ama işe yaramıyor başına gelen var mı acaba ?
SeverusSnape AlparslanveAnnesii kaşınıyor mu sırtı acaba? Farkettiniz mi hiç kaşındığını? Mantara benziyor sanki.
Gokcensare AlparslanveAnnesii egzama bol bol nemlendirin banyodan sonra özellikle kızımın hep böyle kaşıdıkça kanıyor neredeyse ilk zamanlar kaşıntı yoktu ana ilerledikçe oldu bebek yağı kullanmayın mümkünse
Mervegem AlparslanveAnnesii egzamaya benziyor cildi çok kuru belli bol bol nemlendirin. Gecmezse doktora gidin
AlparslanveAnnesii SeverusSnape yok kaşınmıyor geçen hafta annemde kalmıştık çamaşırımı normal deterjanla yıkadı ondan mı oldu acaba çünkü ordan geldikten sonra böyle olmaya başladı 😔
yayburcukadini Egzama.. bebeğiminde böyle görünüyordu, tabi doktor daha iyi cevaplar. Sık sık nemlendirin..
alpersmum AlparslanveAnnesii bizimde kollarımız pul puldu biodermanın yüz ve vücut kremini aldık bütün vücuda sürüyoruz sürekli hep kuruyor bebekler çünkü doktorumuz önerdi ve gecirdik şükür
Zekimurendebizigorecekmi AlparslanveAnnesii yıkarken nasıl yıkıyorsun canım bebeğini ?? Lif yapıyorsan yapma derim elinle ovala sadece . Birde banyo sonrası muhakkak güzelce nemlendir hatta gün içerisinde sürekli nemlendir . Özellikle hindistancevizi yağı çok etkili
AlparslanveAnnesii Zekimurendebizigorecekmi nemlendiriyorum lif kullanmıyorum sanırım çamaşırlarını 2 3 defa annem normal deterjanla yıkamıştı ondan oldu galiba olmadı dr götürürüm sabah
Emir123ali AlparslanveAnnesii canım bence yeni olduysa annenin kullandığı deterjandan olmuştur 1 gün arayla bebeğine banyo yaptır bütün vücudunu nemlendir geçer bana doktor öyle söylemişti ve çamaşırlarını bebek deterjanıyla ve2 ek durulama yaptır ben öyle yapıyorum bizim geçti şükür
Gaffar93 AlparslanveAnnesii bebeğinizi her yıkamada şampuan kullanmayın, kuru ciltse lif kullanmayın ve mustelann atopik için nemlendiricisini kullanın iyi gelecektir inş..yada mevcutaki nmlrndiricinizi deneyin. bizde bu kadar olmadı ama kol üstünde deride sertleşme kuruluk olmuştu. Çok şükür iyi şuan.
AlparslanveAnnesii Emir123ali ordan geldiğimizde nokta kadar bişeydi bende çok umursamamıştım ama şimdi tüm sırtı böyle oldu
alyatosum AlparslanveAnnesii canım alerjik egzama gibi Hindistan cevizi yağıyla nemlendirebilirsin birde mustelanın stelatopia şampuan ve nemlendiricisini kullan mutlaka . Yünlü kıyafetler de kullanma . Doktorunuz varsa düzenli onu arayıp detaylı bilgi alabilirsin
Semaince AlparslanveAnnesii kıyafetlerini yıkarken tekrar durulama programını aç bazen deterjanlar da olabiliyor aklıma gelen bu 🤷♀️
Emir123ali AlparslanveAnnesii devamlı günde 1 sefer degil devamlı nemlendirmen lazım ama sana tavsiyem doktora götür
Emir123ali AlparslanveAnnesii ama annenin yıkadıklarını yine giydirmeye devam ettiysen ilerlemiştir ama sen yinede doktora götür hemen daha fazla ilerlemeden