Merhaba benim kizim da bes aylik normalde 7 den sabah 7 kadar uyurdu bi kere emmeye kalkardi suan duzeni degisti 9 bucuk on bucuga kadar direniyor zar zor uyutuyorum gece de dedigin gibi daha sk uyaniyor bende anlamadm ama gece uyanmiyor agliyor emziriyorum direk uyuyor bazen iki saatte bir bazen bi saatte bir bazen de bir kez kalkiyor. Ama ben her agladiginda emzirmek istemiyorum. Ac olduguna inaniyorsam emziriyroum. Yoksa emzik yerine gogsumu kullanicak zamanla cunku suan tam aliskanlik edinme donemi basladi. Kolay gelsin ! ☺️