Esilamm01 ay buraya bende yazayım 😇 bende şöyle yapıyorum.geceden sıcak su ile ıslıyorum sabaha kadar yumuşuyor pişirecek olduğumda da eziyorum iyice ufalanıyor.kaynatıyorum. Ayrı bir tavada yağ sarımsak,salça pul biber kuru nane yakıyorum 🥰
Tabi bu tarif normal osmaniye tarifi ben buna ek olarak yoğurdu iyice çırpıyorum kaynayan tarhanaya sosu dökmeden önce ekliyorum kesilmesin diye kaynayana kadar karıştırıyorum. Kaynadıktan sonrada sosunu ekliyorum biraz daha özdeşiyor altını kapatıyorum tabi tuzu azsa tuzda ekliyorum 🥰 bu kendim için tarif kızım daha ek gıdaya geçmedi ama eminim büyüyünce cok sevecek ❤️