Merhaba kızlar kızım prematüre dogdu şimdi 7 aylık ve hala desteksiz oturamıyor yani normal aylarında dogan bebeklerden biraz daha uzun süre bilirmiş doktorum öyle dedi ayşenazı 2 ay geriden sayıcaksınız herşeyde dedi şöyle bişey varki kızım ek gıda yiyor sıkıntısız dişi çıktı maşallah sıkıntısz yanlız desteksiz oturamıyor sizin bebekleriniz için doktorun mutlaka olur dedgi bişey var mı ???