Arkadaşlar selam oğlum 5 aylık oldu ve ek gıdaya başladık arı markasını gece olanından doktoruma sorarak aldım kullanabilir miyiz diye günde bir kere verebilirsiniz dedi ama nasıl vericeğimi bilemedim gece mamasının içine koyabilirmiyim acaba daha iyi uyuması için yoksa devam sütüyle karıştırmadan suyla mı yapıp vermeliyim kullanan var mı