Yesillimon 21 ayını doldurmasına bir hafta var. Ben birkaç sinyal aldım çiş kaka vakti geldiğinde söylüyordu, bezinden rahatsız oluyordu,kıyafetini kendi giyiyordu vb sinyaller. Zaten başlamadan günler öncesinde hep konuştum abi oldun abiler çişini kakasını tuvalete yapar demeye. Sonra lazımlık aldık anlattım buraya yapacağız çişimiz kakamız geldiğinde dedim. Tabi ilk 2-3 gün zorlandım yadırgadı lazımlığa oturmak istemedi.Bende ayıcığını götürdüm çişe ondan sonra oturmaya başladı. Üzerinde baskı hissetmesin diye hiç çişin var mı diye sormadım. Genelde evrensel saatlerde uykudan önce yemekten sonra tuvalete gidelim mi diye teklif ettim, gözlemledim . Bazen yaptı bazen salona oturma odasına yapmayı tercih etti. 😃Bu arada bezi birden cıkarttık gece gündüz. 3.günden sonra geceleri hiç uyandırmadım sabaha kadar çişini yapmadığı için. Gündüz tuvalete yapmak istemediği zamanlar çişimiz şimdi yokmuş daha sonra tekrar tuvalete geliriz gibi şeylerle baskı yapmadan geciştirdim. Ah kendi kendimi çok yedim ama belli etmemeye calıştım etkilenip tuvalete yapmayı reddeder korkusuna. Şimdi tam anlamıyla oturdu duzen dışarda 3-4 saat de kalsak çişini yapmıyor uzun süre kuru kalıyor ve çişi geldimi özellikle pijamasını kendi indirip tuvalete gitmek için elimden tutuyor