Handan0623 Bebeğimin kakası halen düzene girmedi sürekli ishal tarzında gün içinde sık sık yapıyor son bi haftadır balgamsı türden yapıyor kakası gelince son sesle bağırarak ağlıyor sizce kakasının bu aylarda cıvık olması normal mı
Yenidennn Handan0623 üç aylık bebegin kakasi sıvı olması normal sonuçta annesi sutu/formül mama alıyorlar tek. Ancak çok su gibi ve günde 10 dan fazla ise ishal denebilir, bu durumda bol bol sıvı tüketin emiyor ise bebeğiniz susuz kalmasın.