Defne123 inanın yastıklada denedim ama bacakları çok ayrılıyor, nasıl kıyıp koyucam. Babası zaten izin vermedi bu ne dedi acı ceker çocuk bunda resmen. Ama haklılık payı var yastık bıle koysam çok ayrık bacakları. Üstelik yüzü karsıya dönük koyuyorum, bu sefer kollarının altını kanguru kesıyor gıbı sıkıştırma yapıyor. Anlamıyorum herkes bebeğini sakınır ama bır benmi dikkat edıyorum bunlara