elfeyllzdmr 50 günlüktü başka birşey sormak için doktoruma mesaj attım laf arasında söyledim 2 saatte bir uyandırmayı nezaman bırakayım diye bırakabilirsin artık zaten acıktığında ağlar demişti hem uyku düzeni oluşur demişti öyle bıraktım acıktığında mırıldanır 6 ay 8 günlüğüz 🤍