Edmuaz Merhaba kızlar bebeğim 3ay 21 günlük zeytin yağı vermek istiyorum sizce vermem gerekiyor mu siz bebeğinize veriyor musunuz herhangi bir zararı var mıdır bide bebeğim elini hep emiyor sürekli eli ağzında sizce bu normal mi 🥰
Cerenaslan Edmuaz Gayet normal. Zeytin yağı da verebilirsin. Her gün 1 çay kaşığı veriyodum gazı ve kabızlığı için.
Morfrenk Edmuaz evet çok normal oral dönemde olduğu için. Ben zeytinyağını ciğerine kaçırırım diye vermemek için çok direndim çok korktum, 4.ayında doktoru artık büyüdü bir çay kaşığı ver dedi vermeye başladım bende
Muhasebeciana Edmuaz eger bebeginizin gaz sorunu veya kabizlik bir durumu var ise yarim cay kasigi veya 1 cay kasigi verebilirsiniz yarim saat icinde rahatlatiyor
Miniknur Bende berdim. Cerraha gitmiştik kaka sebepli. Her gün 1 çay kaşığı ver dedi. Ama çocuk doktorları pek önermiyor. 2 ye bölünmüş durumdayız dedi.
Yesillimon Edmuaz Oğlum kolikti baya kullanmisligim vardir zeytinyagini doktor önerisiyle hiç bir sorun yasamadik,el mezusuda şuan herşeyi ağzıyla keşfetmeye basladigi için yapiyor doktora bende sormuştum engel olmayın kesfetme dönemide demisti 😊