Merhabalar herkese.. Ben de sizlerle sıkıntılı bi durumumu paylaşmak istedim. Benim gibi olan arkadaşlar çözümlerini bana yazabilirse çok sevinirim. Çünkü psikolojik olarak hiç iyi değilim. Kızım 39 günlük. Emmiyor. Şöyle kana kana emmedi doğduğundan bu yana en fazla 5 dk. Emiyor.1 aylıkken 500 gr almış sadece 🤦🏼♀️ Mama takviyesi yapacaktık mamayı da kustu. Bu arada beni biraz fazla emse onu da kusuyor. Uykusunda kaldırıyorum yada uykulu halde emzirmek istiyorum emmiyor. Ağzını bile açmıyor çocuk. Bu şekilde nasıl doysun ve düzgün bi kilo alımı olsun ki 😞 Ben ne yapacağımı şaşırdım. Emzirme danışmanı ile görüşeyim dedim eşim 500 gr da olsa almış sonuçta sen fazla abartıyorsun diyor. Bi de oğlum var o da çok iştahlı bi çocuk değildir o da sanırım 700-800 gr alıyordu aylık öyle sorunlar yaşamamıştık oğlumda. Eşim diyor ki bizim çocuklarımız böyle yapacak bişey yok takılma diye. Ama ben çok üzülüyorum. Ben mama vermek istemiyorum mama kötü vs diye değil beni emsin istiyorum sonuçta sütüm de geliyor en azından emse adam akıllı ve sonucunda gerçekten de sütümden dolayı kilo alımı az olsa tamam dicem ama direkt de mama verip benden uzaklaşsın istemiyorum. Bilmiyorum anlatabildim mi ama canım sıkılıyor.