Arkadaşlar kabızlık yapyan bi problem yaşamadığınız kan damlası ve d vitamini önerisinde bulunurmusnz?
bide böyle hafif kızarıklık oluştuğunda bile pişiği bir sürmede hemen geçiren en azından gözle görülür azalma olan pişik kremi ?
Rica etsem fiyatlarınıda paylaşırmısnz benimle