Mmelike İyi geceler annelerim aranızda we wellin yoğurt yapma makinesni kullanan varmı varsa ne şekilde yapıyorsunuz acaba ?
kaganege Ilık sütü 42 derece 8 saat te mayalıyorum maya olarak activia kullanıyorum. 1 gece buzdolabına dinlendiriyorum
kaganege Mmelike oda sıcaklığında yapacaksan 45 derecede mayalıyorum. Açık süt aldığım da kaynattiğım zaman ılık hale gelince 42 derece mayalıyorum içindeki 7 kavanoza 1 kutu activia yeterli oluyor