Smyrhkn123 Iyi geceler kizlar 15 gunluk bebegim var sizler geceleri kac saatte bir uyandirip emziriyosunuz acaba
Elfydr Smyrhkn123 ben o dönemler 2 saati asla geçirmezdim. Simdi bile 7 aylik.olmamiza rağmen saat kurup emzirmeye kalkıyorum.
Japonprenses Ben 6 ayina kadar 2 saatte bi emzirdim alarm kurup kalkiodum uyanmasa bile memeye alinca emiodu ilk 1 ay 1 saatte bi emzirdim hatta
Elfydr Meacser bizimki de öyle demişti. Ama benim bebeğim kaldırdığım zaman uykuya devam eden bir bebek , eger uykusu bölünseydi bende kaldıramazdim.