Ocakannesii ben kızım doğdu doğalı molfix fırsat paketlerini kullanıyorum ve çok memnunum ne iz ne pişik on numara bez migrosta ikincisi hep %60 indirimli fiyatıda acayip uyguna geliyor ve kızım doğdu doğalı 3 kez ancak pişik kremi kullandım oda benim akılsızlığımdan çünkü deniyim die prima aldım o tahriş etti ama 5,5 ayda 3 kez pişik kremi kullanmak hiç fena sayılmaz ☺️Kızım 3 aylıkken molfix in 2 numarasını kullanıyordum.Kilosuna göre alıcaksın ayına göre değil paket üzerlerinde mevcut zaten ona göre numara seçebilirsin.