kubusss kızlar bebeğim emerken ıkınıyor karnına kramp girmiş gibi tutuluyor birden duruyor ayaklarını karnına çekiyor sonra devam ediyor emmeye. besin alerjisi oldugunda mı olur bu?
Aselinannesi0655 kubusss çünkü benim de aynı ve cogu zaman altına kakasını yapıp rahatlıyor. Kızarıyor emerken çıkaramadıgu için gazını
Gulsum_1205 kubusss belki de aynı sürekli kıvırıyor kabiz gibi ama kakasını yapıyor 22 günlük daha sizinki ne kdrlk
kubusss Gulsum_1205 aymen kabız gibi yapıyor ama gayette iyi kakası. 56 günlük ama senin bebeğinin günlerindeykende bu böyleydi