Kızım 4 ay 11 günlük 3 gündür uyurken ağzından emzik düşünce çığlık kıyamet. Normalde geceler çok güzel uyuyan çocuk zor uykuya geçiyor atak haftasına mı girdik anlamıyorum ki. Girdiysekde artık çıkalımm. Gündüz uykusu güzel ama geceleri ağlayarak uyanıyor. Böyle durum yaşayan var mı ya varsa ne yaptınız çözüm olarak 😔😔