Bir maşallah diyelim öncelikle👏👏 Uyanmıyorsa hiç zorlamaya gerek yok benim kızım 16 aylık emerek uyuyor. Genellikle her saat başı uyanıyor. Ve ben pert oluyorum sabaha bir ton dayak yemiş gibi uyanıyorum. Uyanmıyorsa hiç gece beslenmesi yapmak için uğraşmayın☺️☺️