Dorukhansmom Defne123 2 aydir kullanıyorum bebegim 3 aylik hic bi sorun yasamadim. 3 numarasini kullanıyorum pisik vs sizdirma hic bisey olmadi su zamana kadar.
Talhaninannesi Bizde 3 aydır kullanıyoruz çok memnun kaldım molfix kullanıyordum önceden son zamanlarda sızdırma olduğu için geçtim memnunum 2 gün önce aldık 25 tl olmuş 40 adet 4 numara