Prensessannesiyimm Kızlar 3 aylık kızım doğduğundan beri günde 2-3 kere 30 veya 60 cc mamam veriyordum ama 2 - 3 gündür mamayı reddediyor ne yapmam gerekiyor yemesi icin
Nvn09 Prensessannesiyimm Eds yöntemiyle vermeyi dene istersen benim kızımda mamayi biberondan almadı kac cesit biberon kac cesit mama denedim sutum hep azdı cok üzülüyordum eds yöntemiyle verdim mamayi 5 aylik olana kadar . Besinci aydan sonra oyle de almadı büyüdüğü için eds hortumunu itiyordu ek gidaya geçtik
Selin01- Canım bebekler büyüyor artık senin yönlendirme dönemin bitiyor kendi acıkınca yemeyi öğreniyor iyice acıkınca yer merak etme benim oğlumda ara ara yemiyor mama sonra kendiliğinden yemeye başlıyor atak döneminde olabilir dikkat et
Prensessannesiyimm Ya neler denediysem veremedim bu ara. Sütüm olmuyor bazen mamayı reddeder tamamen diye korkuyorum
ozgelin Bı dönem mama ve meme reddi olablir..kısa süreli bişey pes etmemen gerekiyor..ben az az sık sık verdim 1 haftda atlattık..birde dikkatini dağıt hoplat zıplat o ara içir yada uyku sersemi..