Atamom16 doüum sırasında ortalığı bi velveleye verdi, ben ağlamaya başladım en son sakat mı doğdu çocuğum dedim. Sonra benim doğum doktorum araya girdi de ortalık duruldu. Her şeyden önce sen de kadınsın, yeni doğum yapmış bir kadının ne hissedeceğini hiç mi düşünemiyorsun! Sonrasında da 5.gün kontrolüne götürdük kendince bi şeyler anlattı bir şey anlamadık, yanlış yönlendirdi, bir daha da gitmem dedim zaten.
kardeşim Yaşar Bey’den çok memnun fakat prof. olduğu için fiyat biraz yüksek. Setbaşı tıp merkezi Rıfat Güler’e götürüyorum ben çok memnunum kendisinden.