Kızlar meraba. Ikızlerime ek gıdaya basladı su an 7 aylıklar. Hemsire gece yatmadan piric unuyla muhallebi yapabileceğimi söyledi. Biraz araştırdım bebelacın pirinc unlu karısımı var ama içinde palm yagı falan var. İçeriklere dikkat eden annelerden bilgi istiyorum siz ne kullanıyorsunuz bu aylarda nasıl Bi beslenme tarzı oturtulmalı. Bu arada sadece mama ile besleniyorlar tavsiyeleriniz nelerdir