MoRella Akinege Bebeğiniz kaç aylık? Araştırmalarım neticesinde olumsuz bir durum yaşanacağına dair bir netlik yok, hatta geçeceği yönünde çok örnek var ve çevremden duyduğum birçok kişinin bebeğinde bu durum varmış ve geçmiş. Normalde aşırı pimpirikli bir insanımdır ama bunda bir rahatlık var üzerimde.. Kötü birşey olduğunu düşünmüyorum, siz de böyle yapın çünkü gerçekten olumsuz bir durum yaşamayacaksınız🙏
Akinege MoRella daha 40 günümüz doldu işte 1 aylık kontrolde soyledi doktor ida korkma dedi ayy inşaallah dediginiz gibi olur sagolun aşırı moral depoladim 🥰
Esin12121212 Akinege o üfurum çocukların cocugunda oluyor korkulacak bisey yok zamanla dikkat ettikçe kapanir
Hifaninannesi_58 Akinege canim benim.cocugumdada vardi kendi kendine kapandi bizim doktkrumuz sunu soylemisti kardiyoloji doktoru bu arada her cocugun anne karninda kalbinde bir miktar tamamlanmamis yeri vardir dogduktan sonra kendini belli bi surede tamamlar dmisti 3 aylikken gcti ufurumu korkma yni
Mom155 Akinege benim yeğenimde de eşimin yeğeninde de vardı.doktorları ikisinin de 2 yaşına kadar genellikle geçiyor dediler. Benim oğlumun da ayrıntılı ultrasonunda çıkmıştı hamileyken. Perinatolog ya doğar doğmaz ya anne karnında ya da 2 yaş en geç de 7 yaşında geçer demişti. Doğduğunda geçmişti. Korkma bence doktora görünüp takibini yapın tabii ki. Ama genellikle geçiyor içinizi ferah tutun
Akinege Mom155 benim de ayni ayrintiida cikmisti doğduktan sonra hala var dendi sonra 1 ay kontorlunde doktorumuz çocuk kardiyoliji görsün dedi umarim bizimde rn kisa zaman da kapanir 🤷♀️
Seyma05 Akinege çocuk doktorumuz bize de dedi hatta hafif taşikardisi var dedi gittik çocuk Kard. Üfürüm yok dedi ritim bozukluğu var dedi hızlı atıyor kalbi dedi takip verdi 1 yaşında tekrar gidcez yeni doğan bebeklerde görülebiliyor şimdilik ciddi bişey olmadığını söyledi
YABANGULUM Akinege geçmiş olsun, benim bebeğimde de vardı , doktora götürdük 2aylıkken yanlış hatırlamıyorsam sonra 6 aylıkken kontrole çağırdı geçmişti. Korkmayın umarım sizinki de geçicidir. 1 yaşa kadar geçiyormuş
58vildan Canım dogustan gelen kalp delikleri oluyor kendi kendine kapanan veya kapanmayan çoğu önemsiz oluyor ama lütfen ihmal etme inşallah önemsiz birşeydir 🙏🤲
58vildan Ben hiç bilmiyordum böyle şeyler eğer çocuğunuzda; halsizlik, hızlı nefes alıp verme, yavaş kilo artışı, inleme, emememe, ve terleme gibi sorun varsa önemli bir şeydir eğer bunlar yoksa korkulacak bir şey yoktur inşallah 🤲🤲
Akinege 58vildan kilo alimi fazla degil ama iyi bir emerken yada mama yerken cok terliyor ama gece arada bie sürekli degil hizli nefes alimi var umarim.kotu bisey çıkmaz 31 inde randevumuz var
Sevim_keles Akinege korkmayın gecici bizdede hem kalpte delik vardı hemde anne karnındaki gevşeklik vardı 10 gün önce kontrole gittik delik kapanmış gevşeklikre zamanla gecerdediler 5 ay 12 günlüğüz
pikacuu Akinege Devlet hastanesinde bana da söylediler. Kardiyolojiye yönlendirdi her bebekte olabiliyormuş korkma dedi belki ultrason temiz çıkar diye söyleyince o doktora güvenemedim özele kendi doktorumuza gittim. Öyle bir şey yok bebekte dedi olsa ben yönlendiririm dedi. Steteskoptan dolayı da yanlış duyulabiliyormuş. İçini ferah tut inşallah temiz çıkar.