yusmer Şuan sma aldık kullanıyoruz ama cevremde similac iyi diye duydum ona gecmeyi düşnyorz iceriği nasıl bebeklerm gazlj çnkü yardım ederseniz sevinirmm😍
Araseymen yusmer similac tek geçerim.kabizlik problemi çok nadir yaşadık kilo alımı ayına göre çok çok iyidi.yani biz sma kullanmistik oğlumda aşırı kusma yaptı yedikten sonra hep çıkarırdı.aptamil çok gaz yaptı,similacla tanıştık bütün sorunları çözdük 💙
Prenseslinam yusmer biz sma kullandik gaz problemi cok oldu kusma cok oldu ve alerji yapti poposu pisik oldu mamayı kestik yara gecti her bebege farkli gelebilir mama bu sekilde degilde doktorunuza sormanizda fayda var bize yarayan sizin bebeginize iyi gelmeyebilir ilk zamanlar mama kullanmistim ben ilk 1 ay falan sonra duzene girdi doktora sorduk ilk versidginiz mama herzaman iyidir cocuk ona alismis oluyor dedi problem olusunca smayı degistirmisti evolvia ar kullandik ama o biraz pahaliydi
ozgelin Baştan beri sma hamilelğmde çok araştrmıştm ve açık ara sma dedim anne sütüne en yakın sma olduğuna karar vermşştm..nedn değişiyosunz bu arada..
yusmer ozgelin bir bebeğim kaka zor yapıyor ve gazlı bebekler smlac icin gazlı bebeklere cok iyi geldgni duydum o sebeple
maviboncukruyasi yusmer canım ben baby goat kullanmıştım 1kutu ilk mamaya geçtiğimizde bebeğim anne sütü alırken kaka yapmıyo ayrıca çok gazlıydı similac a geçtim kakası gazı her şeyi düzene girdi. Gelişimi gayet güzel dene bence ben Aptamil aldım kokusu kötü kusma yaptı baby goat i sindiremedi hipp iyiydi ama maddi olarak zorladı bir miktar
yusmer maviboncukruyasi bzdede hipp iyi gelmedi kustular hep oyuzden sma aldım biri daha iyi ama diğeri hala kakada sıkntı ve benm bebeklerm ekstra gazlı etksi olsun istyorum çok teşekkür ederim