4 ay 6 günlüğüz aşı olduktan sonra aşı yeri kızardı şişti onun huzursuzluğunu yaşadık geçti. Yalnız iki gündür çok sinirli bi şekilde eli ağzına gidiyor herşeyi ısırır gibi ağız hareketleri yapıyor. Ve kucaktan inmiyor zaten atak dönemi onu biliyorum aşırı mutsuz Nadir gülüyor geçe uykularında uyanması çok arttı 12 de yatar 7de kalkardı şimdi 2 kere uyanıyor huzursuz şekilde 😟 ama bu saydıklarım diş belirtisi olabilir mi çok emin değilim herhangi bi beyazlama falan görmedim gibi yakın mı diş çıkarmamız onu merak ediyorum var mıdır yaşayan.?
herkese huzurlu geceler bebelere derin ve mutlu uykular dilerim 😍